Deze kostbare kerstreclame is de enige die je deze kerst moet bekijken 🎄🎅

Inhoudsopgave:

[irp] Voordat je verder gaat: Hierboven hebben wij voor geïnteresseerden een gerelateerd filmpje bijgevoegd.
Mocht u toch gelijk het originele beeldbewijs willen zien, scroll dan eventjes naar beneden.

“Deze kostbare reclame is de enige die je deze kerst moet bekijken” – (leestijd – 1 minuutje)

Het warenhuis, John Lewis, staat bekend om zijn fantastische kerstreclames.

Zo hebben ze de tranentrekkende verhalen van Monty de pinguïn, van een beer, een haas en een man op de maan gehad.

In 2016 was het tijd voor een nieuwe reclame met in de hoofdrol Buster de boxer. 

kerstreclame
© TVadverts1 – (scroll verder)

Door de eerdere mooie reclames was de jaarlijkse reclamecampagne van John Lewis een groot mediamoment geworden.

Het was dan altijd weer de vraag of het aan de verwachting zou voldoen en in 2016 was dit zeker het geval. 

Het verhaal speelt zich logischerwijs in de tijd rond kerst af bij een gezin thuis.

Het gezin bestaat uit een vader, moeder, een kind genaamd Bridget en de hond genaamd Buster.

kerstreclame
© TVadverts1 – (scroll verder)

Bridget is dol op springen en daarom hebben haar ouders dit jaar een trampoline gekocht voor kerst.

De vader van Bridget gaat met de trampoline aan de slag als Bridget ligt te slapen, zodat ze de volgende ochtend verrast kon worden.

Als hij hem eenmaal heeft opgezet, gaat hij weer naar binnen. 

kerstreclame
© TVadverts1 – (scroll verder)

Als Buster dan naar buiten kijkt ziet hij dat de trampoline wordt uitgetest door twee vossen, een das en een egel.

In eerste instantie begint hij een beetje te grommen, maar als hij ziet hoe leuk de dieren het hebben, wilt hij ook graag en begint hij te piepen. 

kerstreclame
© TVadverts1 – (scroll voor video)

Op het moment dat Bridget de volgende dag verrast wordt, rent ze naar de trampoline, maar onderweg wordt ze ingehaald door Buster die als een dolle op de trampoline begint te springen.

Het gezin weet niet wat ze meemaken en voor Buster lijkt het de normaalste zaak van de wereld. 

Het is een geweldige kerstreclame, waardoor je echt in de sferen komt.

Het warenhuis heeft in totaal 6 miljoen pond aan de reclame uitgegeven, maar dit hebben ze met alle publiciteit makkelijk terugverdiend. 

Informatiebronnen
Referenties:
Bron I | Bron II | Bron III

Beeld Autoriteit
YouTube/TVadverts1

Laat Je Verrassen
Video I | Video II | Video III

Maak een sociale impact:
Het originele beeldbewijs hebben wij hieronder bijgevoegd. Deel het na afloop met vrienden en familie op Facebook/Whatsapp. [adinserter block=”5″]

Scroll naar boven