Martien Meiland genomineerd voor Loden Leeuw dankzij reclamespotje 🤣😅

Inhoudsopgave:

[irp] Attentie: Hierboven hebben wij een extra gerelateerd filmpje bijgevoegd om meer waarde te bieden. Onderaan de pagina staat het originele beeldbewijs dat bij dit artikel hoort. Dus eventjes naar beneden scrollen, je bent er bijna.

“Martien Meiland genomineerd voor Loden Leeuw dankzij reclamespotje.” – (leestijd – 1 minuutje)

Ieder jaar weer worden er verschillende Nederlanders genomineerd voor de Loden Leeuw.

Op het eerste gezicht klinkt het heel erg leuk, maar of je nou heel blij kan zijn met deze prijs is maar de vraag. 

De Loden Leeuw wordt namelijk uitgereikt aan de meest irritante BN’er in een reclamespotje.

Dit jaar is een van de genomineerde Martien Meiland vanwege zijn rol in de reclame van de Vriendenloterij Bingo.

In deze reclame wilt Martien lekker gaan bingoën, maar dit gaat niet volgens plan.

Loden Leeuw
© VriendenLoterij – (scroll verder)

Eerst doet hij het via een Teams meeting in verband met het virus, maar als snel valt de verbinding weg.

Vervolgens vallen ook nog eens alle ballen uit het bingo rekje. Hij gaat het dan maar met zijn ex en zijn dochter proberen, maar zijn dochter heeft een valse bingo en dat vindt Martien niet leuk. 

Martien is onwijs populair, maar er zijn ook veel mensen die zijn manier van doen en van praten enorm vervelend vinden.

Naast Martien zijn Thomas Acda, Sergio Romero Ijssel, Andy van der Meijde en Mark Rietman genomineerd. 

Inmiddels is de uitslag bekend en kunnen wij mededelen dat Martien Meiland er met de Loden Leeuw vandoor is gegaan.

Loden Leeuw
© VriendenLoterij – (scroll verder)

In totaal kreeg hij 45 procent van de stemmen. Er werden maar liefst 103.000 stemmen uitgebracht en daarom was er een hele grote groep mensen die Martien het irritantst vonden. 

De prijs werd voor het eerst uitgereikt in 2002 en het is voor bedrijven erg aantrekkelijk om genomineerd te worden.

Het is natuurlijk niet erg positief, maar met een nominatie wordt er wel reclame gemaakt voor het bedrijf en dat is dan weer erg fijn.

Negatieve aandacht is ook aandacht en daarom zullen bedrijven doelbewust irritante reclames blijven maken.

Informatiebronnen
Referenties:
Bron I | Bron II | Bron III

Beeld Autoriteit
YouTube/VriendenLoterij

Laat Je Verrassen
Video I | Video II | Video III

Maak een sociale impact:
Het originele beeldbewijs hebben wij hieronder bijgevoegd. Deel het na afloop met vrienden en familie op Facebook/Whatsapp. [adinserter block=”5″]

Scroll naar boven