Schaap ontdekt trampoline en de hilarische video gaat (niet verrassend) de wereld rond 🤣❤️


[irp] Voordat je verder gaat: Hierboven hebben wij voor geïnteresseerden een gerelateerd filmpje bijgevoegd.
Mocht je toch gelijk het originele beeldbewijs willen zien, scroll dan eventjes naar beneden.

“Schaap ontdekt een trampoline en de hilarische video gaat (niet verrassend) viraal” – (leestijd; 2-3 minuten)

Op het internet zijn heel veel filmpjes te vinden van dieren die grappige dingen doen.

Deze beelden kunnen een slechte dag veranderen in een leuke dag, omdat je er een heerlijk gevoel van krijgt. Dit schaap had de tijd van zijn leven. 

John Lewis is een warenhuis uit het Verenigd Koninkrijk dat bekend staat om zijn geweldige kerstreclames.

In 2016 brachten ze een commercial uit waarin een hond, Buster, naar buiten aan het kijken was en ineens verschillende dieren op de trampoline zag springen.

De trampoline was een kerstcadeau voor de dochter van het gezin.

trampoline
© Aww Network – (scroll verder)

Toen haar vader haar de volgende ochtend wilde verrassen met de trampoline vond ze het helemaal geweldig.

Op het moment dat ze naar de trampoline rent, wordt ze echter ingehaald door Buster en begint de hond met springen op de trampoline.

Het gezin weet niet wat ze meemaken en kijken vol verbazing toe. 

De reclame was een groot succes, maar vooral omdat je dieren niet op een trampoline verwacht.

Het gezin op deze boerderij maakte het gewoon mee. Dit gezin woont op een boerderij waar ze schapen houden.

De schapen kunnen vrijuit grazen op een groot stuk land.

trampoline
© Aww Network – (scroll voor video)

Daarnaast beschikt het huis over een enorme tuin met een trampoline voor de kinderen. 

In 2020 was er een schaap ontsnapt uit de wei en liep naar de tuin.

In de tuin ging hij direct naar de trampoline en deed hij precies hetzelfde als de hond in de reclame.

De familie stond ook vol verbazing te kijken en begonnen met filmen.

De video werd op internet geplaatst en werd meteen een internethit.

Inmiddels is de video meer dan 24,5 miljoen keer bekeken. 

Referenties:
Bron I | Bron II | Bron III

Beeld Autoriteit
YouTube/Aww Network

Laat Je Verrassen
Video I | Video II | Video III

Maak een sociale impact:
Het originele beeldbewijs hebben wij hieronder bijgevoegd. Deel het na afloop met vrienden en familie op Facebook/Whatsapp. [adinserter block=”5″]

Recent Posts