Luchtvaartpassagier schreeuwt naar vrouw die incheckt – en haar reactie van zes woorden maakt hem meteen met de grond gelijk

 

De absolute klassieke uitdrukking die je misschien hebt gehoord, is in de dienstverlenende sector: “De klant heeft altijd gelijk”, maar zoals altijd zijn er mensen die bewijzen dat dit niet klopt! (lees dit grapje tot het einde!)

We weten allemaal, degenen onder ons die in een dienstbetrekking hebben gewerkt, wat deze uitdrukking echt betekent, er zijn sommigen die denken dat ze helaas beter zijn dan alle anderen en erop staan ​​dat ze zo worden behandeld, bijna als een koning of koningin en behandel klantenservice als ‘boeren.’

Deze vrouw in dit verhaal werkt aan de incheckbalie voor een luchtvaartmaatschappij is niet echt, maar illustreert een heel slimme manier om met behoorlijk vreselijk onbeleefde mensen om te gaan, klanten tenminste!

Haar reactie op een niet zo respectvolle passagier wees hem op een beleefde en professionele manier zijn plaats, ik moest ook huilen van het lachen!

Heb je ooit te maken gehad met een woedende klant? Dit is degene voor jou, dames en heren:

De vlucht van Southwest Airlines, een erg drukke en volle vlucht, werd geannuleerd, vanwege echt slecht weer, was deze enkele agent iedereen aan het omboeken om nog een keer te vliegen.

Toen baande zich ineens een super boze passagier een weg naar de kop van de rij …

Hij smeet zijn kaartje op tafel en zei grof: “IK MOET op deze vlucht zijn en het moet EERSTE KLASSE zijn.”

De agent zei als antwoord: “Het spijt me mijnheer. Ik zal graag proberen je te helpen, maar ik moet deze mensen eerst helpen, en dan weet ik zeker dat we iets kunnen regelen.”

Deze passagier was echt niet onder de indruk!

Luid vroeg hij zodat alle andere passagiers het konden horen: “HEBT U ENIG IDEE WIE IK BEN?”

Toen glimlachte de agent en reageerde in een fractie van een seconde, door haar openbare aankondigingsmicrofoon te pakken…

Ze zei: “Mag ik uw aandacht alstublieft?” “We hebben een passagier hier bij Gate 14 DIE NIET WEET WIE HIJ IS.”

“Als iemand hem kan helpen met zijn identiteit, kom dan alsjeblieft naar Gate 14.”

De mensen die toevallig achter hem stonden en hysterisch van het lachen, de man staarde naar de vrouw die op zijn tanden knarste…

Hij zei: “Screw You!” (Engels)

Zonder zelfs maar te aarzelen zei de vrouw, terwijl ze vriendelijk glimlachte: “Het spijt me mijnheer. Daar moet je ook voor in de rij staan.”

DEEL dit mooie en grappige verhaal met je vrienden en familie en lach samen!

Scroll naar boven